Sme tu pre Vás
Ukazuje mi sumu na zaplatenie 0,00 EUR. Čo robiť? Pri niektorých bankách pred potvrdením platby to môže ukazovať takto. Len pokračujte v platbe, platba prejde v poriadku a v hodnote Vami zvoleného členstva.
Prečo mi nechce prebehnúť platba?
Zrejme máte nepovolené platby kartou mimo EÚ. Viete si to nastaviť vo svojom internetbankingu alebo ak kontaktujete svoju banku, oni Vás navigujú, čo s tým.
Platobná brána, ktorá spracuváva platby za členstvo je americká platobná brána Stripe. Preto, ak máte povolené platby kartou len v rámci EÚ, platba Vám neprejde.
Keď sa neviem prihlásiť, lebo som zabudla svoje prihlasovacie údaje?
Bez problémov. Stačí, ak sa ozvete na našu technickú podporu a radi Vám zašleme obratom opätovný email s prihlásovacím linkom.
Čo ak som nedostala email s prihlasovacím linkom?
Občas sa stane, že sa email ocitne v spame. Skontrolujte si spamovú poštu.
Áno, ako aj pri iných členstvách, aj tu nemusíte myslieť každý mesiac na to, že musíte zaslať úhradu, bude Vám to automaticky sťahované z karty, ktorou ste zaplatili prvý mesiac.
V prípade, že si chcete skontrolovať svoje platby v systéme GROOVE, prejdite na stránku https://billing.groovesell.com/ , kde vyplníte email, s ktorým ste si zakúpili produkt. Do vašej emailovej schránky vám príde mail s linkom, kde si overíte svoje produkty a platby.
V prípade, že si chcete ukončiť členstvo v systéme GROOVE je možné to urobiť 2 spôsobmi:
1. napíšete nám na [email protected] s informáciou o ukončení členstva,
2. prejdite na stránku https://billing.groovesell.com/ , kde vyplníte email, s ktorým ste si zakúpili produkt. Do vašej emailovej schránky vám príde mail s linkom, kde si overíte svoje produkty. Na danej stránke si viete ukončiť s okamžitou platnosťou odber daného produktu.
Ak sa rozhodnete, že v členstve nechcete pokračovať, stačí, ak napíšete na [email protected] a uvediete do predmetu emailu "ZRUŠENIE ČLENSTVA" alebo zavoláte na technickú podporu, a členstvo Vám bude v nasledujúcom mesiaci zrušené.
Ak sa rozhodnete, že chcete inú úroveň členstva, napríklad prejsť z WOW na VIP, môžete si buď dokúpiť vyššiu verziu rovnako, ako ste si kupovali predošlé členstvo alebo môžete kontaktovať technickú podporu a radi vám pomôžeme.
Pri každom videu máte uvedené, pre ktorý typ členstva je dané video dostupné. Ak máte napríklad členstvo WOW a video je dostupné len pre členov VIP, video sa Vám prehrá, až keď si dokúpite verziu VIP.
Ak máte iný problém s videom, neváhajte kontaktovať technickú podporu a pomôžeme Vám s akoukoľvek otázkou.
Áno. Po zakúpení členstva máte prístup k celému archívu videí pridaných od začiatku klubu, ktoré spadajú pod vami zvolené členstvo.
Ozvite sa nám na číslo +421 951 212 100
alebo mailom na [email protected]
Pred webinárom si stiahnite aplikáciu (zdarma) do svojho PC alebo do mobilu. Na webinár sa pripojíte cez link v maili. Je možné, že svoj účet na ZOOM už máte a neviete sa prihlásiť - použite link cez prehliadač a kliknite na button JOIN FROM YOUR BROWSER. V prípade nejasností nás kontaktujte mailom na [email protected]
Skupina na DISCORDE slúži pre členov. Prístupový link na DISCORD sa nachádza v uvítacom maili. V prípade, že ste členom Klubu svet randenia, ale nemáte link, kontaktujte nás mailom na [email protected].